Foto & text: Alice Lundberg

torsdag 19 juli 2012

Vingård











Hej!

Nu var det några dagar sedan jag skrev här men har fått landa hemma först. Idag ser ni bilder från en vingård som vi besökte en dag. Det var en väldigt liten gård men hur mysig som helst och trevliga människor! Jag fick ju såklart inte provsmaka vin men lukta fick jag göra och så var jag med och bestämde vilken oliv-olja som vi skulle köpa med hem. Dom gjorde också egna tvålar, handkrämer och chutney. Dom hade vunnit många priser för sina viner! Jättemysigt ställe tycker jag.

Här hemma är det kallt och regnigt. Hela sommaren har varit så känns det som. Hade gärna stannat i Italien några veckor till. Men det var härligt att träffa alla.

Mer bilder från resan kommer någon annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar