Foto & text: Alice Lundberg

söndag 8 januari 2012

Förlåt!

Hej på er!

Det var riktigt längesedan jag skrev här! Eller jag skriver ju bara när det är resor på gång eller om jag vill tipsa om något ställe. Men den senaste resan som vi gjorde till Italien fick jag ju inte ens avslutat! Ajabaja Alice! Internet var så hiskeligt segt där nere, och när vi kom hem så hände det bara alla möjliga saker på en gång och jag hade verkligen inte tid eller lust åt bloggandet. Men nu har det lugnat ner sig lite och jag ska börja igen. Och Italien-resan avslutades i alla fall fantastiskt! Det kan jag verkligen rekommendera, att åka runt på lite olika ställen men att framför allt kommer ner till Garda-sjön.

Om en månad ungefär så bär planet av till underbara Thailand igen. Vi kan ju bara inte släppa det landet! Därifrån så kommer jag att försöka uppdatera så ofta som möjligt, och det kan hända att det blir en hel del korta mobilinlägg. Jag kommer även att skriva på engelska för att vänner från andra länder ska kunna läsa och för att utveckla mitt tal.

Ha det gött alla fina läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar