Foto & text: Alice Lundberg

söndag 29 januari 2012

Känslan man får...

...när det börjar packas i resväskor.. Ja, den är riktigt härlig!

Igår fyllde Alva sin väska med saker som hon tyckte var nödvändigt, alltså bikini tre solklänningar och kläder till dockorna ;) Och hon var riktigt stolt över att ha en egen resväska den här gången... En rosa! Den blev för liten för mig i år så nu tog Alva över! Jag måste erkänna att hon var väldigt söt när hon gick och drog på den igår!
Beata satte sig i Alvas väska för att försäkra sig om att hon också får följa med ;)

Idag ska jag också börja packa, jag har bara en vecka på mig för sedan är jag hos pappa! Längtar så otroligt mycket tills vi ska åka nu. Bara att sitta på flygplatsen är härligt.

Ha det bra så länge! Nu ska jag göra lite läxor så jag slipper att ta med mig så mycket.
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar