Foto & text: Alice Lundberg

lördag 18 februari 2012

Miss u

Igår åkte Sophia hem till kalla Sverige igen. Det känns jättetråkigt för vi hade så grymt kul ihop här! När vi träffades på stranden så blev det likssom "waah, där är ju Sophia"! Det var så konstigt att träffas här och inte i skolan? Men skitkul verkligen!

Jag har i alla fall haft en kanon-vecka med dig Sophia och vi får hoppas på att vi är här samtidigt nästa år också. Förhoppningsvis så är ****** här då med ;)
Jag har drabbats av fler skratt än vanligt denna veckan, tack vare dig! Jag har lärt känna dig mycket bättre som person och också insett att vi har mycket gemensamt.

Du får i alla fall ha det så bra going så ses vi om två veckor! Älskar dig sjukt mycket och saknar dig redan.
Puss på dig finaste

-Spänn av kyckling påsken är över.
-B-big b-buddishh t-tem-ple?
-Jappjapp
Hahaha var bara tvungen... Skrattar fortfarande!

1 kommentar:

  1. Waaah av gullig du är, har haft det gryyymt kul asså! Fettglad över att vi kunde träffas oså, lärt känna dig ännu mer och riktigt glad över de.
    Saknar dig massor min lilla kyckling, ta hand om lanta för mig och njut som fan nu! ;)

    - Buddha buddha?
    - haha vi ba bitchblicka henne!

    Hhahahahha, glömmer det aldrig.. Puss på dig, du är bäst ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera