Foto & text: Alice Lundberg

fredag 4 mars 2011

After Beach

Ännu en härlig dag har gått på Koh Lanta. Vi sänker ner solen mot havet.
Nya solbrillor eller??
Bar-häng

Här hänger jag och Beata i baren. Jag väntar på en kall Mixed fruit shake, Beata har egen kroppstempererad special milkshake.
The cool boys on Koh Lanta: Ville, Svante och Fabian.
Inget slår en kall Singha! Fast egentligen väljer han helst Sprite ;)
Mamma och Mikael
Familjen Dahlberg var hemma hos oss i sommras efter att vi träffats här i februari förra året. Det var kul att träffa dom igen! Bilden ovanför är på pappa Micke.
Stina och Petra tar en drink i solnedgången.
Anders och Barbro - Karin och Mikael
Anders och Karin är syskon. Det är tredje gången vi träffar Karin, Mikael, Lovisa och Johanna på Koh Lanta.


1 kommentar:

  1. Underbara bilder Alice! Vad härligt ni har det. Jag är på jobbet och kl är 5 på morgonen här. Samma sol som ni sänkte ner i havet visar sig snart här. Jag blev riktigt pigg nu när jag såg det här inlägget. Hälsa alla och kram på er. Farmor

    SvaraRadera