Foto & text: Alice Lundberg

onsdag 2 mars 2011

Reggae baren

Denna dagen har spenderats i den varma solen. Men i eftermiddags så åkte vi in till Ban Saladan och shoppade! Sedan åt vi middag på våran fina lilla restaurang nere vid havet. Och så avslutade vi kvällen på Reggae baren. Vi var ett stort gäng som slog oss ner och beställde goda drinkar. Här kommer lite bilder!

Jag och mina kompisar Emma och Lovisa. Vi drack varsin drink (alkoholfri) som kallas för "Fruit Punch". Den var jättegoooood!

Beata somnade gott till den lugna reggae-musiken. Eller var det kanske efter för många drinkar?
;)
"Bob Marley the legend of Jamaica". Dom spelar hans låtar nästan hela tiden. I like!

Hoppas att ni har det bra hemma i Sverige. Vi saknar er!
Puss och kram<3

2 kommentarer:

  1. Hej Alice!
    Åhhh så himla kul att se er. Vilka fina bilder. Kramar från farmor.

    SvaraRadera
  2. Hej Alice!
    Förstår att ni har det underbart, fortsätt njuta.
    Jag promenerade förbi huset idag, tuppen och hönorna var ute. Vädret är tråkigt grått med låga moln.

    Egentligen borde jag plugga och inte vara här...
    men snart skall jag plugga, lovar!

    Hälsa Alla! och ha en underbar resa!

    Tack för den fina sången på Beatas dop - Världsklass om du frågar mig.

    Kram Niklas

    SvaraRadera