Foto & text: Alice Lundberg

torsdag 10 mars 2011

Min brorsa och jag!

Det här är jag och min brorsa Adam. Och vi äger! För vi älskar varandra och vi har varandra hela tiden. Dag ut och dag in. Vi visar riktig syskon-kärlek. Jag och Adam.
Visst bråkar vi ibland, eller vi gjorde det. Men det är det som får syskon att binda så starka band mellan sig. Det är det som gör oss syskon så underbara.
Men i alla fall. Som sagt, jag och min brorsa äger. Vi är bäst. Och vi är precis så som syskon ska vara.
Vi bygger till och med sand-hjärta tillsammans! (Det slutade med lerkrig)
;)
Jag älskar dig brorsan! Mest, bäst och mest igen!
Puss från storasyrran!

Det här inlägget är till min gölliga brorsa men ni andra får ju ta del av det också. Och jag vill hälsa till mina andra underbara syskon att ni betyder precis lika mycket och jag älskar er! Att ha många är en fantastisk gåva. Hoppas att ni har det gott! Jag saknar er!

Hugs/ Alice

4 kommentarer:

  1. Så sant Alice!!
    Det är härligt med syskon.
    Jag älskar mina brorsor jag med;)
    Kramar till er.
    //Petra

    SvaraRadera
  2. Du är för gullig Alice!! Och lika goa och gulliga är förstås dina andra syskon! Kram kram från Dalarna

    SvaraRadera
  3. Du är det mest fantastiska syskon någon kan ha Alice!!!
    /Din stolta pappa

    SvaraRadera
  4. Ljuvliga underbara Alice! Så sant! Ni äger! Ni är underbara barnbarn. Älskar er allihop och är tacksam att jag är en del av familjen. Kramar fr farmor

    SvaraRadera