Foto & text: Alice Lundberg

onsdag 16 mars 2011

Back to reality...

I måndags morse var det dags att säga hej då våra fantastiska vänner på Koh Lanta. Eller då var det faktiskt dags att säga hej då till hela Koh Lanta. Till hela Thailand faktiskt. För vi skulle åka hem. Hem till kalla Sverige. Hem till allt skolarbete. Hem till verkligheten.
Men söndags kvällen blev fantastisk. Vi åt middag med våran goa personal, och det kom både skratt och tårar. Jag kommer att sakna er så!
Men jag har en hel mapp fullsmäckad med härliga bilder och minnen från de här två veckorna!
Syskon kärlek
Söndagens ljuvliga solnedgång kommer aldrig glömmas. Den var verkligen.. guldig.

Poh, Sue och jag. Jag fick ett jättegulligt linne av Poh också. Jag hade bara sagt att jag tyckte att det var så fint en dag när hon hade det på sig och så fick jag det i söndags kväll. Hon är så snäll! Eller det är dom allihopa!
Dom har blivit Adams och Beatas bästa vänner också ;)
Men så var det ju som sagt dags att lämna Koh Lanta bakom sig och återvända hem. Och om jag ska tänka på det positiva hemma så flyger dom här tankarna upp i huvudet:

Pappa, Karin, Alva, momor, morfar, farmor, farfar, kompisar och tja..så många fler jag älskar!

1 kommentar:

  1. Hej goa Alice! Det har varit fantastiskt att ha fått möjlighet att "vara med" er i Thailand. Tack för att du bloggat! Massa kramar och så längtar jag efter att träffa er IRL på lördag. Puss o kram från farmor

    SvaraRadera