Foto & text: Alice Lundberg

torsdag 3 mars 2011

Ljuvliga Thailand!

Helluuu!

Igår stod det shopping på schemat som sagt. Det blev några linnen och lite till. Men det bästa köpet var en stor solhatt! Lite tjusig sådär ;)

Idag så var jag, mamma och Beata uppe tidigt på stranden. Vi satt och pratade och mamma drack kaffe. Beata gillar att vara ute på morgonen, då är det inte så superduper varmt. Men sedan, mitt på dagen då är det inte lika svalt längre! Och varje gång hon kommer upp till bungalown (där är det AC och svalt) så pratar och skrattar hon glatt.
Jag och min goa kompis Lovisa är på väg till poolen :D

Puss och kram från mig!

2 kommentarer:

  1. Hej min älskling, vika fina kort du tagit och vad härligt det ser ut och vara!! här hemma är det grått kallt o trist som vanligt.
    Saknar er jättemycket, pussa dig och din bror från mig.
    Ps. hälsa alla Ds.

    SvaraRadera