Foto & text: Alice Lundberg

tisdag 1 mars 2011

Första dagen i värmen

Nu är vi äntligen på underbara Koh Lanta! Vi kom igår kväll, så idag blev första heta soldagen!

I morse så tog vi en promenad på stranden. Det var jättehärligt!

Mamma har inte hunnit sola idag. Och Mikael har smörjat in sin egen rygg... Ja, ni förstår vad jag menar! Men själv har jag pressat järnet och tja, lite resultat gav det väl?? (solbränna)
Jag och Ville

I eftermiddags så träffade vi våra goa kompisar Petra, Micke, Ville och Svante! Jag ska hälsa extra mycket till er Karin, pappa och Alva från dem ;)

Svante, Ville och personalen.

För en liten stund sedan så satt vi och kollad på när personalen och några andra spelade beach-volleyboll. Dom är skitbra på det!
Beach-volleyboll med personalen.
Sedan tittade vi på den otroliga solnedgången. Är det inte vackert?

Flygresan gick jättebra! Adam och Beata sov hela vägen, och jag sov nog också bort den mesta tiden. Mamma var vaken hela tiden, men han som sa att han inte skulle sova deckade också!

Jag tänkte bara säga att här i Thailand så går klockan sex timmar före. Så nu ska jag gå och lägga mig, för i morgon står det "shopping" på schemat :) Det vill man inte missa!



Ha det gott allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar